پر حرف مشغول با دست پر می آید.

۱. امروز رسما کلاسای این ترم تموم شدن. هرچند که چهارشنبه باز باید یه سر تا دانشگاه برم دنبال جزوه درس بسیار مهم و ارزشمند اصول فقه. یه توییت هم میخواستم در رسای این همیشه مهم بزنم که خب با توجه به سرعت بالای نت دانشگاه و جیب شپش ملق زن اینجانب و لقب ماهی قرمز وی به طور کل کنسل گشت.
۲. تابستون زیر ۷ واحد، شهریه نصفه؛ ۷ واحد به بعد کامل. بعد کلا چار واحد اختصاصی ارائه میدن. بگیرم ینی؟
۳. بعد مدت ها تیغ ماهی بافتم موهامو. (∩_∩)
۴. برنامه برا درس خوندن چیدم. قد ۴ شب عقبم ازش!
۵. شمام اگه ۸ تا ۱ دانشگاه باشی، ۱ بیای یه راست بری دشوری و قد یه مانتو عوض کردن خونه بمونی و بعد تا ۴ دفتر بری یه سره کار و کار و کار، تازه روزه ام باشی با مامانت بری خونه خالت، تخت گاز نمیخوابی؟
۶. تمام ماه های سال هیچوقت به اون عدد کوچیکایی که با فونت فارسی تو گوشه های تقویم نوشته ان توجه نمیکنیم. ماه رمضون؟ اونا تقویم رسمی کشورن اصن.
۷. من پس از تو رو خبر دادم که بیارن برام. من پیش از تو رو یادم نمیاد دست کی دادم.
۸. کفش تابستونی میخوام تا کی باید منت مامانو بکشم که باهام بازار بیاد؟
۹. کم کتاب نصفه دارم؛ امروز چراغ ها را من خاموش میکنم رو شروع کردم.
۰ لایک :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان